Produkty pro ústřední zástavba (73)

Zábradlí - Madla, Balustrády, Kabelová zábradlí a všechny typy hybridních zábradlí

Zábradlí - Madla, Balustrády, Kabelová zábradlí a všechny typy hybridních zábradlí

Van Eycken vyrábí zakázková zábradlí pro mosty, silnice a veřejné budovy (letiště, stanice, parkovací zařízení atd.). Můžeme poskytnout všechny typy konceptů, včetně standardních vládních návrhů a jedinečných návrhů s přídavkem LED osvětlení, polykarbonátu, dřevěných zábradlí a dalších.
QUEND®

QUEND®

QUEND ® je velmi vysokohodnotná konstrukční ocel vyráběná v kaleném a žíhaném stavu. Pomáhá výrobcům zvedacích zařízení s lehčí ocelí, která může podporovat vysokou mez kluzu.
Přechodové prvky

Přechodové prvky

V konzultaci se zákazníkem a podle EN 1317 a PTV 869 budou navrženy bezpečné a estetické spojovací prvky přizpůsobené podmínkám dopravy. Níže jsou naše již schválené přechody a certifikáty.
Základna zábradlí v AlSi7Mg - Hliníkové díly odlévané do skořepiny ve stavebnictví

Základna zábradlí v AlSi7Mg - Hliníkové díly odlévané do skořepiny ve stavebnictví

Výkon: Podařilo se nám vytvořit obzvlášť tenký kryt (2,5 mm), získaný s použitím jemného odlitku. Odolnost nohy byla ověřena a validována, aby vyhovovala požadavkům normy. Řešení vyvinuté naším týmem, které dosahuje předepsané odolnosti, a to bez použití klasického, nákladného a energeticky náročného tepelného zpracování.
Ignis Pasivní Ochranné Vlákno proti Požáru - Pasivní Ochranné Vlákno proti Požáru

Ignis Pasivní Ochranné Vlákno proti Požáru - Pasivní Ochranné Vlákno proti Požáru

V posledních dvaceti letech byl IGNIS použit v mnoha tunelech, především k zajištění pasivní požární odolnosti betonové konstrukce, ať už se jedná o segmentové tunelové obložení, stříkaný nebo lité na místě beton.
A11 do Zeebrugge

A11 do Zeebrugge

Objevte zcela nový výměník, který spojuje přístav Zeebruges s dálnicí E34 směrem k Antverpám. Na této silnici jsme umístili všechny bezpečnostní zábrany, stejně jako všechny ocelové konstrukce na odpovídajících přístupových cestách.
Silo na skladování všech produktů - AGC Italie

Silo na skladování všech produktů - AGC Italie

Objem v závislosti na průměru (Průměr v metrech * Objem): 3,1 * 64 / 3,7 * 91 / 4,32 * 124 / 4,94 * 162 / 5,56 * 205 / 6,18 * 254 / 6,8 * 307 / 7,41 * 365 / 8,03 * 428 / 8,65 * 496 / 9,26 * 570 / 9,88 * 649 / 10,5 * 733 / 11,11 * 820 / 11,73 * 914 / 12,35 * 1013 Modulární silosy, rozšiřitelné, přizpůsobené průmyslovým kapacitám pro skladování jakéhokoli sypkého produktu a umožňující úplné vyprazdňování a plnění jiným produktem bez nutnosti předchozího čištění. Silosy DOHOGNE SYSTEM, postavené z ohnutých panelů, externě šroubované, samočistící, demontovatelné, zaměnitelné, tloušťka 2 až 4 mm, standardní rozměry 940 x 1940 mm. Vodotěsné a robustní silosy s 50 lety zkušeností, řízené evropskou normou EN 1991-4, splňující specifické statické a dynamické požadavky na skladování. le si
Fleurus

Fleurus

Tyto práce jsou součástí celkového projektu multimodálního mostu, který překračuje koleje, pro který společnost Van Eycken Metal Construction vyrobila a namontovala celkem přibližně 170 TUN ocelových konstrukcí (1 most, 3 konstrukce výtahů, 3 schodišťové šachty a 2 budovy).
Gent – Louisa d'Havébrug

Gent – Louisa d'Havébrug

Gent – Louisa d’Havébrug
Hollow bloky, nosníky a trámy - Stavební materiály

Hollow bloky, nosníky a trámy - Stavební materiály

HOURDIS LISSES Šířka 0,60m, délky od 1,20m do 4,90m Šířka 0,30m, délky od 2,50m do 4,70m HOURDIS RUGUEUX Šířka 0,60m, délky od 1,20m do 5,40m ENTREVOUS EN BÉTON Šířka 13mm, výška 20mm, délka 57mm Šířka 16mm, výška 20mm, délka 57mm POUTRAINS CLAVEAUX Délka od 1,00 do 6,00m HOURDIS LISSES Šířka 0,60m, délky od 1,20m do 4,90m Šířka 0,30m, délky od 2,50m do 4,70m HOURDIS RUGUEUX Šířka 0,60m, délky od 1,20m do 5,40m ENTREVOUS EN BÉTON Šířka 13mm, výška 20mm, délka 57mm Šířka 16mm, výška 20mm, délka 57mm POUTRAINS CLAVEAUX Délka od 1,00 do 6,00m
Tahač Dyle v Mechelenu

Tahač Dyle v Mechelenu

Přeprava z Dyle do Mechelenu
Cyklistický a pěší most v Liedekerke

Cyklistický a pěší most v Liedekerke

Cyklostezka a pěší most o délce 57 metrů spojuje centrum Liedekerke s nádražím. Nový most váží celkem 66 tun. Musel být dodán ve třech částech a s výjimečnou přepravou v konvoji. Po dodání byly kotvy umístěny na opěrách a zábradlí bylo nainstalováno. Poté byly tři části mostu vyzdviženy a sestaveny. Nakonec byla položena mostovka. Tento ekodukt byl umístěn na pilířích, aby nedošlo k narušení fauny a flóry v přírodním prostředí.
Barandillas - Barandillas na schodiště, barandillas z kabelů, madla, barandillas na mosty

Barandillas - Barandillas na schodiště, barandillas z kabelů, madla, barandillas na mosty

Van Eycken vyrábí zábradlí na míru pro mosty, silnice a veřejné budovy (letiště, stanice, parkoviště,...). Můžeme poskytnout všechny koncepty; jak běžné typy pro vládu, tak jedinečné designy s přidáním LED osvětlení, polykarbonátu, dřevěných madel,...
E314 Leuven-Wilsele

E314 Leuven-Wilsele

Byla postavena nová pomocná jízdní dráha mezi Wilsele a Aarschot na E314 v Leuven. Nainstalovali jsme 2250 m² akustických panelů VNB Alu na viaduktu (700 liniových metrů o výšce 3 m).
Ocelové konstrukce - Cyklostezky, Chodníky, Přístřešky, Konstrukce

Ocelové konstrukce - Cyklostezky, Chodníky, Přístřešky, Konstrukce

Díky dosavadním zkušenostem a investicím do zaměstnanců jsme dnes konkurenceschopným partnerem pro velké a speciální konstrukce. – Mosty pro pěší a cyklisty – Přístřešky, schody, fiktivní klenby, okrajové obklady a služební cesty na mostech,…
Leopoldsburg

Leopoldsburg

34metrový pěší most v kasárnách Leopoldsburg. Most přímo spojuje tábor Sever s táborem Jih. Tábor Beverlo tak činí nový krok v oblasti dopravy, komunikace a bezpečnosti.
Kovová konstrukce - Cyklomosty, Chodníky, Přístřešky, Ocelové konstrukce

Kovová konstrukce - Cyklomosty, Chodníky, Přístřešky, Ocelové konstrukce

S našimi nasbíranými zkušenostmi a investicemi do našeho personálu jsme nyní konkurenceschopným kontaktním místem pro velké a specializované stavby. – Mosty pro chodce a cyklisty – Přístřešky, schodiště, dekorativní oblouky, obklady okrajů a servisní cesty na mostech a další...
Železo a profily - Stavební materiály

Železo a profily - Stavební materiály

{"RONDS A BÉTON":"BETONOVÉ TYČE\nPrůměry: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 20 mm\nDélky 6 nebo 12 m podle průměru.\nMožnost řezání na místě.\nJakýkoli jiný průměr na objednávku.\n\nTREILLIS A BÉTON\nPrůměry: 5, 6, 8, 10 mm\nDélka 5m na šířku 2m\nMožnost řezání na místě.\nJakýkoli jiný průměr na objednávku.\n\nTREILLIS A CHAPPE\nPrůměry: 2 mm\nDélka 2m na šířku 1m\n\nMURFORS\nTyče Délka 3,05m a šířky 5, 10, 15 a 20cm\nPloché Délka 3,05m a šířky 5 a 15cm\n\nRONDS A BÉTON\nPrůměry: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 20 mm\nDélky 6 nebo 12 m podle průměru.\nMožnost řezání na místě.\nJakýkoli jiný průměr na objednávku.\n\nTREILLIS A BÉTON\nPrůměry: 5, 6, 8, 10 mm\nDélka 5m na šířku 2m\nMožnost řezání na místě.\nJakýkoli jiný průměr na objednávku.\n\nTREILLIS A CHAPPE\nPrůměry: 2 mm\nDélka 2m na šířku 1m\n\nMURFORS\nTyče Délka 3,05m a šířky 5, 10, 15 a 20cm\nPloché Délka 3,05m a šířky 5 a 15cm"}
Aplus-L | H4b W5

Aplus-L | H4b W5

Aplus-L | H4b W5 Úroveň zadržení: H4b Normalizovaná dynamická deformace: 1.4 Šířka konstrukce: 0.74m Výška konstrukce: 1.50m Vzdálenost mezi sloupy: 1.50m Maximální moment (Mmax): 27 Maximální boční síla (Vmax): 79
Vlákno Durus EasyShot pro beton - Vlákno pro stříkaný beton

Vlákno Durus EasyShot pro beton - Vlákno pro stříkaný beton

Durus S500 se stává stále populárnějším mezi designéry, dodavateli a vlastníky projektů. Tento syntetický makrovlákno se ukázalo jako platná alternativa k tradičnímu ocelovému vláknu pro vyztužení. Není třeba měnit stávající návrhy, betonová směs obsahující ocelová vlákna může být nahrazena směsí obsahující makrovlákna Durus S500. Zpracovatelnost zůstane nezměněna a často se dokonce zlepší. Typické aplikace zahrnují výrobu betonových segmentů tunelů a dalších prefabrikovaných betonových prvků. Použití Durus S500 místo ocelových vláken eliminuje jakékoli riziko zranění pracovníků během dávkování, demontáže a manipulace s prefabrikovanými prvky. Dodržování požadavků na zdraví a bezpečnost během výrobního procesu a na staveništi se tak výrazně zlepšuje.
Herentals

Herentals

Dodávka a instalace 9 cyklistických mostů na trase Herentals - Olen - Geel - Mol - Balen (Linka 15).
Kovové konstrukce - Cyklostezka, Chodník, Markýzy, Ocelové konstrukce

Kovové konstrukce - Cyklostezka, Chodník, Markýzy, Ocelové konstrukce

Díky dosavadním zkušenostem a investicím do zaměstnanců jsme dnes konkurenceschopným partnerem pro velké a speciální konstrukce. – mosty pro pěší a cyklisty – přístřešky, schody, fiktivní klenby, okrajové kryty a servisní cesty na mostech,…
Modrá brána Antverpy

Modrá brána Antverpy

Blue Gate Antwerp je inovativní a ekologicky efektivní obchodní park na březích řeky Šeldy. Na mostě, který překonává zelený koridor, jsme nainstalovali boční obklady z pozinkované oceli a pokryté dřevěnými lištami, které slouží jako architektonický obklad a zábradlí mostovky a opěrných zdí mostu. Most spojuje Hobokenský Polder a Nieuw Zuid a byl postaven především tak, aby nebránil migraci fauny v koridoru. Díky svému dřevěnému obložení se most dokonale integruje do krajiny.
Brusel – Tour & Taxis

Brusel – Tour & Taxis

Brusel – Tour & Taxis
Lisované hliníkové díly pro stavební průmysl

Lisované hliníkové díly pro stavební průmysl

Jelikož jsme původně výrobci kovových výrobků, naše firemní kultura, naše leštící zařízení a eloxovací oblast (jako jediná belgická slévárna) se zaměřují na potřeby tohoto sektoru: díly, u kterých záleží na vzhledu, ale také na stabilitě a odolnosti proti korozi, jako jsou například normované držáky zábradlí. Organizační procesy naší společnosti vycházejí z modelu ISO 9000 a naše komplexní služby jsou charakterizovány našimi pracovními postupy, naším nasazením s cílem nalézt konstruktivní řešení, ale také počítačově podporovanou sledovatelností šarží (ERP/CRM software).
Panická Dveřní Rukojeť - Hliníkové Díly Lití do Školky pro Stavebnictví

Panická Dveřní Rukojeť - Hliníkové Díly Lití do Školky pro Stavebnictví

Model zvlášť robustní, používaný zejména v jaderných elektrárnách Tihange. AlMg3Ti leštěný, broušený a anodizovaný. Výkon: odlitá rukojeť s vloženou nerezovou pákou. Leštěno, broušeno a anodizováno u nás. Montáž speciálního zalisovaného ložiska a rukojeti na jejím držáku provádíme my, s předáním zprávy o shodě s požadavky.
Panely s Podporami

Panely s Podporami

Lehký; ideální pro mosty Modulární a estetické Délka panelů až 5 metrů Vysoký a dlouhotrvající akustický výkon
Toulon

Toulon

Kornisy na železničním mostě 'St-Jean', na železniční trati Marseille-Ventimiglia.
Těsnění a podklad - Stavební materiály

Těsnění a podklad - Stavební materiály

DELTA GXP N8 Sunwall Šířka od 1,00m do 2,40m v délce 20m (rolka) DIBA DPC Šířka 0,20m do 1,00m v délce 50m (rolka) GEOTEXTILE Šířka 2m v délce 50m (rolka nebo detail) Šířka 4,50m v délce 50m (rolka) PLASTIQUE FEUILLE Šířka 2m, tloušťka 0,2mm, rolka 300m (rolka nebo detail) Šířka 2m, tloušťka 0,1mm, rolka 300m (rolka nebo detail) DELTA GXP N8 Sunwall Šířka od 1,00m do 2,40m v délce 20m (rolka) DIBA DPC Šířka 0,20m do 1,00m v délce 50m (rolka) GEOTEXTILE Šířka 2m v délce 50m (rolka nebo detail) Šířka 4,50m v délce 50m (rolka) PLASTIQUE FEUILLE Šířka 2m, tloušťka 0,2mm, rolka 300m (rolka nebo detail) Šířka 2m, tloušťka 0,1mm, rolka 300m (rolka nebo detail)
Diabolo v Haren

Diabolo v Haren

V rámci projektu Diabolo v Haren jsme postavili 520 metrů servisních tratí s převisem a zábradlí z polykarbonátu na viaduktu. Diabolo je název projektu na zlepšení železniční dostupnosti letiště Brusel-Národní. Otevřeno v červnu 2012, spojuje Brusel a národní letiště s hlavními železničními trasami belgické sítě, ale také s několika evropskými městy.